25 mai 2007

Ülemere suvekodus





See tuli äkki. Peale lõunat läks mingiks sebimiseks lahti, millest ma esialgu suurt midagi aru ei saanud. Kõik käisid edasi-tagasi mingite asjadega, see tegi mulle palju nalja, sest on ju igati vahva hammastega siit ja sealt kinni haarata ja asjalist mängida. Suure sebimise käigus läks vist lõunasöök kõigil meelest, igal juhul mina seda ei saanud. Selleks ajaks olin juba aru saanud, et nüüd hakkab midagi toimuma. No muidugi, mind tõsteti autosse ja läksimegi. Ega vahepealsest ajast ma suurt midagi ei teagi, silm vajus lihtsalt kinni.

Kui ma ärkasin, sõitsime just mingi müriseva asja peale, nagu hiljem aru sain, oli see praam. Küll ta ikka mürises, aga ega ma ei kartnud, omad olid ju lähedal.




Ning siis olimegi kohal. Kui te vaid teaksite, kui palju uusi lõhnu seal oli... ja rohi, mis oli kõrgem, kui mina. Ringi sai liikuda ainult suurte hüpetega. Hiljem sõi üks mürisev riistapuu selle rohu ära. Proovisin ka ise seda närida, aga ei maitsenud see rohi mulle eriti.


Igal juhul on väga tore rohus terve päeva ringi tuuseldada ja siis õhtul muguvas tugitoolis natuke laulujoru harjutada.







Kommentaare ei ole: